Accountmanager Max: “Daar wil ik werken, bij Theiner ICT”

Als je boodschappen hebt gedaan bij de Jumbo in Veghel, ken je misschien Max wel. Hij heeft hier vijf jaar gewerkt achter de servicebalie. En door deze ervaring weet hij dat hij ontzettend blij wordt van het klantcontact. De naam Theiner ICT kende hij al. En toen de vacature van accountmanager voorbij kwam pakte hij meteen zijn kans en stuurde Karel een bericht (ze kende elkaar al 😉). Na drie gesprekken om elkaar beter te leren en te kijken of het match is, is Max gestart in mei 2022 bij Theiner ICT!

Hoe begint je dag?

“De dag begin ik met het checken van de mailbox om te scannen naar urgente werkzaamheden die als eerste opgepakt moeten worden. Denk hierbij aan bestellingen van hardware voor klanten t.b.v. een migratie of een verlopen licentie van Windows. Daarna een halfuur opstart met Karel om de focuspunten van de dag te bespreken.”

Wat doe je precies?

“Het is echt een hele afwisselende functie waar klantcontact het allerbelangrijkste is. Ik ben vooral bezig met het vertalen van de wensen van de klant en hierbij een passende hardware oplossing. En hierbij speelt kwaliteit een belangrijke rol, wat zijn de werkzaamheden en welke hardware met de juiste specificaties horen hierbij? Daarnaast zijn structurele werkzaamheden ook de aftersales, is de klant blij met de geleverde hardware of zijn er nog bepaalde vragen? Daarnaast doe ik ook werkzaamheden voor 4Webcom, dit is het broertje van Theiner ICT op het gebied van Zoom licenties.

Een concrete werkdag ziet eruit als veel klantcontact, klantvragen in kaart brengen, de wensen door vertalen naar producten en de uitlevering hiervan. Met de vele klanten van Theiner ICT kun je wel raden dat ik mezelf nooit hoef te vervelen!”

De materie waarin Theiner ICT zich in bevindt is interessant en blijft ook continu in beweging.

Waarom heb je voor Theiner ICT gekozen?

“Het gevoel van het bedrijf en dan vooral de toegankelijkheid en de gastvrijheid. Je wordt snel opgenomen in het team en je bent echt een persoon, geen gevoel dat je een nummer bent. En de naam van het bedrijf, dat kende ik al en daar wilde ik graag werken!”

Ook interessant

Servicedesk medewerker
  • Klanten voorzien van eerstelijns support.
  • Remote ondersteuning en advies bieden.
  • Registratie werkzaamheden en tijd in tickets.
Duidelijk over ICT

Wij hebben dagelijks contact met onze klanten en helpen bij storingen of andere zaken. Altijd belangrijk dat onze klanten blij ophangen en ze fijn zijn geholpen! Er wordt van jou verwacht dat jij je kunt inleven in de klant.

Waarom blijf je bij Theiner ICT?

Je wordt serieus genomen, staan open voor suggesties. En er zijn doorgroeimogelijkheden, ik kan hier vooruit en blijven leren.

Ook werken bij Theiner ICT?

Wil jij net zoals Max een afwisselende en uitdagende baan in een hecht team.

Solliciteer nu!

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then