Assistent Accountmanagement Angela: “Ik blijf hier tot mijn pensioen!”

In haar rol als Assistent Accountmanagement gaat Angela elke dag vrolijk op haar fiets naar haar werk. Angela switchte op ruim 50-jarige leeftijd nog van baan en is blij met de kans die haar geboden is bij Theiner ICT. Ze vond via Indeed een vacature waarop ze solliciteerde. Wat haar dagelijkse werkzaamheden zijn en waar ze blij van wordt? Dat lees je in het onderstaande interview:

Kun je wat meer vertellen over je achtergrond?

Angela vertelt enthousiast over haar start bij Theiner ICT op 1 mei 2023. Voordat ik officieel begon, was ik uitgenodigd voor een ‘verjaardag-viering’ in de Ideeënfabriek in Uden met een technische presentatie van Koos over onder andere Big Data. Dit zorgde voor een leuke, informele kennismaking met het team. 

Na het behalen van mijn Havo-diploma volgde ik een toeristische opleiding. Op 18-jarige leeftijd woonde & werkte ik een jaar in Spanje, waar ik Spaans leerde. Vervolgens voltooide ik een secretaresseopleiding bij Schoevers en ging vanuit school aan de slag op het sales kantoor bij Maison van den Boer. Hier heb ik 30 jaar met veel plezier gewerkt.

Tijdens de coronapandemie in 2020 werden cateraars hard getroffen en besloot ik op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Ik volgde daarom een leer-werk opleiding in de ouderenzorg, maar ontdekte dat deze sector toch niet bij me paste door onder andere het gebrek aan structuur. Begin 2023 solliciteerde ik vervolgens bij Theiner ICT en vond daar mijn nieuwe uitdaging!

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Assistent Accountmanagement bij Theiner ICT?

Het team Accountmanagement telt momenteel 6 collega’s. Ik voel me een volwaardige collega. Ieder teamlid draagt bij op zijn of haar manier.

Mijn takenpakket omvat veel communicatie en klantcontact. Het inventariseren van klantwensen, het inwinnen van advies bij het operationele team en het opstellen van offertes die Karel en Max kunnen meenemen naar hun gesprekken op locatie. Ik maak afspraken, bereid afspraken voor en werk notities uit voor offertes of andere ICT-gerelateerde zaken. Het systeem Autotask, waarmee we werken, speelt hierin een leidende rol. Hoewel inkoop en planning niet bij mijn takenpakket hoort, spring ik hier wel bij in, bij afwezigheid van mijn collega’s. Teamspirit staat voorop!

Hoe ziet je ideale werkdag eruit?

Ik begin mijn dag graag met het begroeten van iedereen. Persoonlijk contact is voor mij heel belangrijk, ik ben een echt mensen mens. Daarna neem ik mijn mailbox door en maak ik een vaste planning voor de dag. 

Het doornemen van tickets in Autotask, het uitwerken en voorbereiden van deze taken maken mij blij. Op mijn ideale dag is het natuurlijk extra leuk als er een akkoord van een klant komt! De reuring en ‘gang van zaken’ op kantoor spreekt mij erg aan.

Ook interessant

Servicedesk medewerker
  • Klanten voorzien van eerstelijns support.
  • Remote ondersteuning en advies bieden.
  • Registratie werkzaamheden en tijd in tickets.

Wat is een leuke herinnering die je hebt aan je tijd hier?

Angela koestert het familiegevoel en de uitjes die ze samen met haar collega’s doet. Zoals het bezoek aan Toverland, om het 15-jarige bestaan van Theiner ICT te vieren met collega’s en hun gezinnen. Ze geniet van de leuke activiteiten naast het werk, zoals verjaardagen en de kerstborrel. Te veel leuke herinneringen om op te noemen!

Wat vind je het leukste aan je werk?

Ik waardeer de dynamiek binnen het team, de onderlinge sfeer, de behulpzaamheid en het begrip voor elkaar! Geen dag is hetzelfde: er komen telefoontjes tussendoor of een klant/bezorger aan de deur. Dat maakt het juist leuk en afwisselend. De samenwerking tussen operationeel en backoffice is essentieel: Het maakt mij trots om daar deel van uit te maken.

Wat maakt Theiner ICT een leuke werkgever?

Theiner ICT is een platte organisatie met korte lijnen. Er heerst een sterk familiegevoel en er is oog voor elkaar. Er is ruimte voor open communicatie en er wordt hard gewerkt. Tussendoor heb ik veel plezier met mijn collega’s. Dat alles bij elkaar maakt voor mij dat Theiner ICT zo’n fijne werkgever is. 

Wat is voor jou de reden om bij Theiner ICT te blijven werken?

“Ik blijf hier tot mijn pensioen!” zegt Angela met een brede glimlach op haar gezicht. Ik voel me op mijn plek hier en leer elke dag bij. Ik wil graag onderdeel blijven uitmaken van dit team en hoop verder te mogen groeien in mijn rol als assistent accountmanagement. 

Hoop je daarbij nog iets te bereiken in je toekomst bij Theiner ICT?

Ik wil graag blijven groeien en elke dag leer ik dingen op het gebied van diensten en mogelijkheden. Van nature ben ik altijd heel nieuwsgierig. Als een spons neem ik alle informatie in me op.

Ik kijk er naar uit dat binnenkort de nieuwe medewerkster Marketing en Communicatie start. Het lijkt me leuk om haar ondersteuning te kunnen bieden op het gebied van teksten schrijven. Ook is er een CRM-systeem in ontwikkeling. Graag zou ik me daar ook meer mee bezig houden als dat zou kunnen.

Kortom: Genoeg mooie uitdagingen voor Angela bij Theiner ICT!

Heb je tips voor een nieuwe medewerker?

Blijf je zelf, en geloof in jezelf. Vraag om hulp, want je collega’s staan altijd klaar om je te helpen. Geen enkele vraag is gek, onthoud dat ook!

Wil jij onze collega worden?

Kom ook werken bij Theiner ICT en word de nieuwe collega van Angela.

Solliciteer nu!

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then